Nowa usługa dla członków programu Best Western Rewards

{{flashMessage}}

02-01-14


Jeden z największych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej, Best Western Rewards®, rozbudowuje ofertę na polskim rynku. Już od grudnia br. polscy członkowie programu będą mogli zamieniać punkty zebrane podczas pobytów w hotelach Best Western na karty umożliwiające darmowe przejazdy taksówkami należącymi do Polskiej Sieci Taxi 19 123.

To kolejna usługa wprowadzona do Best Western Rewards specjalnie z myślą o polskim rynku. W ostatnim czasie została również podpisana umowa z serwisem audioteka.pl, która umożliwiła wymianę punktów na książki do słuchania.

Na współpracy z Polską Siecią Taxi 19 123 zyskają goście hoteli Best Western na terenie całego kraju. Wystarczy, że wymienią zebrane w Best Western Rewards punkty na Elektroniczne Karty Klienta (EKK), za pomocą których zapłacą za przejazd taksówką. Aby skorzystać z nowej usługi wystarczy drogą mailową lub w biurze obsługi klienta Best Western zgłosić chęć otrzymania EKK.

- Rozwijanie Best Western Rewards to jeden z głównych elementów naszej strategii dla polskiego rynku. Bardzo nas cieszy, że już miesiąc po wprowadzeniu pierwszej lokalnej usługi przedstawiamy jego członkom kolejną - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. - Zależy nam, aby pakiety, na które można wymieniać punkty, były różnorodne i praktyczne, a osoby zatrzymujące się w hotelach bardzo często korzystają z taksówek. Mamy nadzieję, że współpraca Best Western z Polską Siecią Taxi 19 123 zostanie przez członków naszego programu lojalnościowego bardzo szybko doceniona – dodał.

System Polska Sieć Taxi 19 123 jest nowoczesnym, wygodnym i elastycznym rozwiązaniem, gwarantującym możliwość bezgotówkowego korzystania z 5 tysięcy taksówek w całej Polsce. Aby zamówić taksówkę w miastach objętych systemem wystarczy wybrać ogólnopolski numer telefonu 19 123.

- System Polskiej Sieci Taxi 19 123 dynamicznie się rozwija. Bardzo nas cieszy, że zyskujemy kolejnego, tak silnego partnera. Współpraca z Best Western to dowód zaufania, jakim nasza firma cieszy się na rynku – mówi Jarosław Pawłowski, Dyrektor ds. rozwoju Polskiej Sieci Taxi 19 123. – Jesteśmy przekonani, że już wkrótce wielu członków programu Best Western Rewards skorzysta z naszych usług. Choćby w drodze z dworca lub lotniska do hotelu – dodał.

Powstały w 1988 r. Best Western Rewards to jeden z pierwszych programów lojalnościowym w branży hotelarskiej. Aktualnie liczy ponad 20 milionów aktywnych członków z całego świata. Dołączenie do Best Western Rewards jest całkowicie bezpłatne. Zapisać do programu można się na stronie www.bwrewards.fi. Ponadto osoby, które należą do innego programu lojalnościowego z branży hotelarskiej, mogą skorzystać z oferty Best Western Rewards Status Match – No Catch®. Pozwala ona dołączyć do Best Western Rewards zachowując status osiągnięty w poprzednim programie.

Polscy członkowie Best Western Rewards są rejestrowani w programie lojalnościowym przez filię Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland. Mogą oni zbierać punkty lub mile lotnicze na całym świecie i zamieniać je na nagrody przygotowywane przez lokalny oddział Best Western. Istnieje również wiele sposobów na zdobycie dodatkowych punktów. Obecnie, do końca 2013 r. sieć udostępnia specjalną ofertę, dzięki której każdy, kto zarezerwuje pobyt w hotelu Best Western przez oficjalną stronę internetową sieci www.bestwestern.pl, otrzyma 500 punktów do wykorzystania w ramach programu.